Kik vagyunk?

Kétoldalú tapasztalat: fundraising stratégia és technikai/CRM háttér – együtt, gyakorlatban megvalósítva.

Sczígel Andrea

Sczígel Andrea

Fundraising & kommunikációs tanácsadó

Nonprofit tapasztalatomat a Magyar Élelmiszerbank külső kapcsolatok igazgatójaként szereztem, ahol 7 éven át a fundraising minden területéért feleltem: vállalati fundraising, mikroadományozói programok, adománygyűjtő projektek, arculat és márkakommunikáció, média kapcsolatok és önkéntes programok menedzsmentje. Széleskörű tapasztalatom van mikroadományozói programok és CRM rendszerek kialakításában. Jelenleg szabadúszó tanácsadóként civil szervezeteket támogatok fundraising-, kommunikációs stratégiák kidolgozásában, kampánytervezésben, adatbázis-építésben, mikroadományozói programok és vállalati fundraising fejlesztésében. A NIOK Alapítványnál az Adjukössze.hu platformot vezetem, és egy új, innovatív webshopokhoz kötött adománygyűjtő szolgáltatást menedzselek. Nemzetközi tanácsadói projektekben is részt veszek, svájci partnerekkel együttműködve. A nonprofit szektor előtt vállalatok CSR tevékenységeit és branding folyamatait támogattam, korábban pedig egy reklámügynökségnél ügyfélkapcsolati igazgatóként kommunikációs kampányokat koordináltam.

Pisch Virág

Pisch Virág

CRM support specialista & folyamatfejlesztő

2018 óta támogatom nonprofit szervezetek munkáját az adatok hatékony kezelésében és elemzésében. Az évek során számos különböző méretű szervezetet segítettem, a helyi kezdeményezésektől a nemzetközi programokig, így mély rálátást szereztem a nonprofit szektor kihívásaira és lehetőségeire. Szenvedélyesen hiszek abban, hogy a jól rendszerezett információk kulcsfontosságúak az adományozói kapcsolatok erősítésében. A munkám során arra összpontosítok, hogy a szervezetek egyszerűen és hatékonyan kezelhessék adataikat, miközben segítek célzott kampányokat tervezni és megvalósítani. Törekszem arra, hogy a szervezetek ne csupán adatokat kezeljenek, hanem értékes, stratégiai betekintést nyerjenek belőlük, amely hosszú távon is fenntartható növekedést eredményez. Célom, hogy az ügyfelek a technológiai eszközöket valódi erőforrásként használják a jó ügyek támogatására. Meggyőződésem, hogy a technológia és az emberi kapcsolatok harmonizálása lehetőséget ad arra, hogy valódi, tartós változásokat érjünk el a társadalmi célok megvalósításában.